POGOJI POSLOVANJA

Prodajni pogoji

  1. Splošni pogoji prodaje
    Dogovori o prodaji in pogojih prodaje so lahko raznovrstni, vendar veljajo le pisno potrjeni dogovori.
  2. Sklenitev pogodbe
    Pisno naročilo je obvezujoče za kupca. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem jeziku.
  3. Shranitev pogodbe
    Vse sklenjene pogodbe se hranijo na Euroton d.o.o. na Cesti v Mestni log 90, 1000 Ljubljana. V primeru, da naročnik želi kopijo sklenjene pogodbe, jo lahko dobi na omenjeni lokaciji.
  4. Dobavni rok
    Običajni dobavni rok je 14 dni oz. kot je navedeno pri posameznem artiklu. Če blago dostavimo ali obvestimo stranko, da je blago pripravljeno v tem času, se smatra kot da smo obvezo izpolnili. V kolikor kupec zahteva drugačne dobavne roke, jih moramo dogovoriti pisno. V primeru višje sile in izrednih razmer, ki niso nastale po naši krivdi ali v primerih, ko nam niso blaga dobavili dobavitelji in to lahko dokažemo, bo dobavni rok temu primerno podaljšan. V primeru da je dobavni rok daljši od dveh mesecev, kupec lahko stornira naročilo. Stranka je upravičena do odškodnine le če je napaka na naši strani. Z naše strani smo dolžni stranko takoj obvestiti o podaljšanih dobavnih rokih. Če blaga ne moremo dobaviti, smo stranki dolžni takoj vrniti denar. Dobava traja le do konca razprodaje zalog. Pridržujemo si pravico, da ne sprejmemo naročila, če kupec ni poravnal vseh svojih obveznosti.
  5. Cene in plačila
    Vse cene vsebujejo DDV. V primeru da je naročilo dobavljivo več kot 2 meseca po pisnem naročilu, veljajo trenutne cene, razen če ni bilo drugače pisno dogovorjeno. Če se cene spremenijo med naročilom in dobavo, smo upravičeni do spremembe cen. Plačila so možna po predračunu ali po povzetju. V primeru plačila po povzetju, vam Pošta Slovenije dodatno zaračuna strošek nakazila po UPN po njihovem aktualnem ceniku, ki se nahaja na http://posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki (cenik ostalih storitev, postavka Vplačilo obrazca UPN).
  6. Kaj pomeni Vaša cena
    Vaša cena je cena s spletnim popustom in je namenjena našim registriranim uporabnikom. Cena vsebuje DDV. Če še niste naš registrirani uporabnik, se lahko registrirate zdaj. Prijavite se, ker bo tako za vas nakup ugodnejši!
  7. Veljavnost ponudbe na naši spletni strani 
    Ponudba velja do objave nove cene artikla oziroma do razprodaje zalog.
  8. Pravica do odstopa od pogodbe skladno s 43. členom ZVPot
    Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. V primeru navedenega odstopa od pogodbe bomo potrošniku vrnili vsa opravljena plačila takoj, ko bo to mogoče, najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Ravno tako se vrnitev blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. preberite več
  9. Neizpolnjevanje obveznosti in preklic pogodbe.
    Če kupec ne izpolnjuje svojih obveznosti in je v zamudi s plačilom, smo upravičeni da naslednje dobave izvedemo le na podlagi predplačila. Vsak poslan opomin zaračunavamo po 4 € z DDV.
  10. Status lastniških pravic
    Dobavljeno blago ostaja naša last vse dokler računi niso plačani.
  11. Poškodbe pri transportu.
    Prosimo vas, da takoj po prejemu preverite pošiljko da ni poškodovana. Če je pošiljka poškodovana iz zunanje strani, takoj naredite zapisnik in pritožbo dostavljalcu blaga pred prevzemom pošiljke. Če je pošiljka nedotaknjena vendar je blago v njej poškodovano, ravno tako naredite zapisnik. V obeh primerih obvestite tudi nas o poškodovanem blagu. Če ste napisali zapisnik, vam bomo takoj poslali novo blago.
  12. Stroški nepravilnih dostav.
    V primeru napačne dostave ali upravičene reklamacije kvalitete nosimo stroške normalnega transporta vrnjenega blaga. Kurirskih stroškov ekspresnih dostav ne sprejemamo.
  13. Variacije v kvaliteti
    Majhne napake, ki se običajno pojavljajo v prodaji, kot so variacije v kvaliteti, barvi, obliki, teži, designu in so tehnično neizogibne, niso razlog za reklamacijo.
  14. Pristojno sodišče
    Za vse spore je pristojno sodišce v Ljubljani.
  15. Podjetje ni član nikakršnih kodeksov
  16. Identifikacija dobavitelja
    Euroton d.o.o.
    Tržaška c. 383
    1000 Ljubljana
    Slovenija
    D.Š. 340 58 117
    št. vpisa v Poslovni register Slovenije: 10561500
  17. Internetne povezave na našo stran,
    Euroton se distancira od vsebine in dizajna vseh strani ki so lahko povezane na našo stran in izjavlja, da na njih nima nobenega vpliva.
  18. Razno
    Ti pogoji in naše poslovanje velja pod zakoni republike Slovenije.

NAROČILO BLAGA

V spletni trgovini poiščete artikle in jih dodate v košarico. Nakup nadaljujete s klikom na povezavo »Košarica« v štirih korakih:

  • Korak 1: izberete/vnesete količine artiklov in morebitne opombe k naročilu ter kliknete povezavo »Na blagajno« .
  • Korak 2: izberete možnost izdelave naročila ali izdelave predračuna
  • Korak 3: pregledate vsebino vašega naročila/predračuna. V primeru da bi želeli naročilo spremeniti, kliknete na ikono v okencu »Nazaj na artikle«, kjer boste lahko v košari odstranjevali artikle ali jih dodajali preko iskalnika artiklov. Če hočete naročilo preklicati, kliknete na ikono v okencu »PREKLIČI!«, ki bo izpraznil vašo košaro.
    Potrditev naročila: s klikom na gumb »Potrdi naročilo« bo vaše naročilo oddano!
  • Korak 4: pregled povzetka o nakupu/predračuna.

Način plačila Postopek izvedbe
Predračun Na vaš elektronski naslov bo avtomatsko samo v vednost poslan predračun z naročenimi artikli. Dejanski predračun, ki bo izdelan glede na preverjeno količinsko zalogo naročenih artiklov, Vam bomo nato poslali na vaš elektronski naslov najkasneje naslednji dan. V primeru, da katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, vas bomo o tem pisno ali ustno obvestili. Rok za izdajo začne teči najkasneje naslednji delovni dan po prejemu obvestila o izvršenem plačilu. V primeru, da plačila ne prejmemo v roku 3 delovnih dni, bomo naročilo obravnavali kot stornirano. Paket naročenega blaga boste prejeli na vaš naslov najkasneje v treh delovnih dneh od prejema obvestila o izvršenem plačilu.
Po povzetju

Potrditev naročila bo avtomatsko poslana na vaš elektronski naslov. V primeru, da katerega od naročenih izdelkov ne bo na zalogi, vas bomo o tem pisno ali ustno obvestili. Pošiljko naročenega blaga boste prejeli na vaš naslov najkasneje v treh delovnih dneh od izvedbe vašega naročila.

DOSTAVA

Dostava blaga je možna z dostavo Pošte Slovenija, GLS ali z lastnim prevzemom na poljubni poslovalnici.
Strošek dostave blaga iz spletne trgovine je za področje Slovenije izračunan glede na težo pošiljke po lestvici:

POŠTA SLOVENIJE  GLS
do 2 kg: 2,27 €
do 5 kg: 2,79 €
do 10 kg: 3,40 €
do 15 kg: 4,00 €
do 20 kg: 4,60 €
do 25 kg: 5,39 €
do 30 kg: 6,14 €
do 40 kg: 7,20 €
do 50 kg: 8,41 €
do 60 kg: 9,67 €
do 70 kg: 10,77 €
do 80 kg: 11,87 €
do 90 kg: 12,99 €
do 100 kg: 14,08 €
do 110 kg: 15,20 €
do 120 kg: 16,30 €
do 130 kg: 17,39 €
do 140 kg: 18,50 €
do 150 kg: 19,59 €
GUME 1,53 € / kos
do 2 kg: 2,93 €
do 10 kg: 3,17 €
do 20 kg: 3,48 €
do 30 kg: 4,10 €
do 40 kg: 4,59 €
do 50 kg: 5,17 €
GUME 1,22 € / kos

V primeru nakupa artiklov, ki se obračunajo po teži (NE VELJA ZA GUME), je ob nakupu nad 130€ poštnina brezplačna.

NAKUP NA OBROKE

V primeru spletnega plačila z uporabo NLB kartice MasterCard, Visa, Karanta je možen nakup na 3, 6 ali 12 obrokov. V primeru nakupa na obroke se bo dodatno zaračunalo ustrezno nadomestilo (ta strošek je oproščen DDV-ja):
  • 3 obroki: 4,50 EUR
  • 6 obrokov: 10,80 EUR
  • 12 obrokov: 24,00 EUR

POSTOPKI ZA VRAČILO BLAGA

Kaj lahko zamenjate ali vrnete?
Artikle pred montažo preglejte. Kasnejših reklamacij žal ne moremo upoštevati. Opisi in dimenzije izdelkov so le kot vodilo. Ne odgovarjamo za morebitna odstopanja. Potrjeno naročilo je obvezujoče za kupca. Izdelke ki so bili montirani ali na kakršen koli način spremenjeni, ne menjamo.

POMEMBNO! Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži. Izdelek mora biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Tehnični izdelki so lahko samo preizkušeni, nikakor pa ne tudi rabljeni. Po preizkusu izdelka se njegova vrednost in uporabnost ne sme zmanjšati.

Reklamacije izdelkov poškodovanih med dostavo, upoštevamo le v roku 14 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, Vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako Vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo. 

Kako zamenjati blago
Če bi radi zamenjali blago, prosim sledite spodaj navedenim navodilom.

  1. Zapakirajte blago ki ga želite vrniti v paket.
  2. Priložiti morate kopijo računa.
  3. Kratko prosimo napišite razlog za vaše nezadovoljstvo in vračilo blaga.
  4. Pošljite blago na sledeč naslov:
    Euroton d.o.o.
    Cesta v Mestni log 90
    1000 Ljubljana
    Slovenija 
    Bolje da uporabite dostavno pošto, ki sledi pošiljkam, saj ne odgovarjamo za izgubljene pošiljke.
    Prosim, da nam dovolite 2-3 tedne za prevzem in postopek vračila. Ko vam bomo naredili dobropis, vas bomo o tem obvestili.
    Za vaše novo naročilo prosim pokličite.
Kako vrniti blago
Prosim sledite našim navodilom
  1. Zapakirajte blago, ki ga želite vrniti v paket.
  2. Priložiti morate kopijo računa.
  3. Kratko prosim napišite razlog za vaše nezadovoljstvo.
  4. Pošljite blago na sledeč naslov: Euroton d.o.o. Cesta v mestni log 90, 1000 Ljubljana Slovenija 
    Bolje da uporabite dostavno pošto, ki sledi pošiljkam, saj ne odgovarjamo za izgubljene pošiljke.
    Prosim dovolite nam 2-3 tedne za prevzem in postopek vračila. Ko vam bomo naredili dobropis, vas bomo pisno ali ustno obvestili.

GARANCIJA (12  mesecev)

Produkti in storitve imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa produkt zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Dovolite nam, da vas opozorimo še na to, da pri vračanju produktov v reklamacijo ali garancijo priložite dopis z opisom okvare (napake) ter kopijo računa. Stroške pošiljanja krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino žal ne sprejemamo.

Izvensodno reševanje sporov

Z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov se v slovenski pravni red prenaša Direktiva 2013/11/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o alternativnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES (UL L št. 165 z dne 18. 6. 2013, str. 63). V skladu s 3. točko 32. člena ZisRPS Uradni list RS, št. 81/15 ponudnik ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. 
Euroton.si kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo in spletnimi storitvami, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za SRPS, ki je potrošnikom na voljo tukaj.